Manager Service

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega: de Manager Service. Samen met de Supermarktmanager, de Manager Vers en Manager Operatie vorm je een krachtig managementteam. Jullie zijn het aanspreekpunt voor de shiftleiders en alle andere medewerkers in de winkel.

Als Manager Service ben je verantwoordelijk voor een vlotte doorstroming bij de kassa en een goede controle bij het zelfscanplein. Met jouw scherpe blik probeer je voorraadverschillen terug te dringen en verbeter je voortdurend het werkproces. Als je van cijfers houdt ben je op de goede plek.

Ook ben je als Manager Service continu bezig met het bouwen van een sterk en hecht team. Je bent een voorbeeld voor de shiftleiders Service en de andere medewerkers. Jij bent niet bang om af en toe een compliment uit te delen of om constructieve feedback te geven of ontvangen. Jouw doel is het creëren van een open en fijne werksfeer waar hard werken samen gaat met veel plezier hebben. Door een duidelijke leiding en jouw positieve instelling weet je collega’s te motiveren. Zo haal je het beste uit jezelf én uit je team. Daarnaast heb je inzicht in de competenties die nodig zijn om het team compleet te maken en de beste resultaten te kunnen behalen.